دانستنی های جاروبرقی را بدانید
دانستنی های جاروبرقی را بدانید

پرکاربردترین لوازم خانگی جارو برقی میباشد که برای تمیز کردن منزل بدونه جاروبرقی خیلی دشوار و سخت است خب شما برای خرید جارو برقی یا به بازار میروید و یا اول از رفتن به بازار به فروشگاهای اینترنتی مراجعه میکنید و اطلاعاتی از بهترین جاروبرقی به دست میاورید ولی محصولاتی زیادی با برند های مختلفی هستند که شما سر درگم میکند و نمیتونید به درستی انتخابی داشته باشید اینجاست که با خود فکر میکنید چی میشد یکی کار بلد باشه یکمی توضیح بده و اطلاعاتی بیشتری در اختیار ما قرار میداد تا ما انتخاب درستی داشته باشیم.

اینجاست که ما برای شما هم بهترین ها رو سراغ داریم که انتخاب درست داشته باشید.

اولین برند جاروبرقی بوش Bosch BSG8PRO3

اولین برند معرفی ما از برند Bosch وقتی برند بوش در میان هست چیزی برای گفتن نسیت این شرکت را میتوان به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین جاروبرقی در باز میباشد این جارو برقی با قدرت 1400 وات و وزن این مدل جارو برقی 6.8 کیلوگرم است میتوان گفت سبک میباشد در مقابل جارو برقی های معمولی میباشد

اطلاعاتی از جاروبرقی Bosch BSG8PRO3

مدل جاروبرقی BSG8PRO3 
شرکت سازنده Bosch
قدرت موتور 1400 وات
قابلیت جذب مایعات خیر
طول کابل برق 9.2 متر
گنجایش مخزن جارو برقی 6 لیتر

خرید این جاروبرقی رو پیشنهاد میکنم در مدل BSGL5PRO5

دومین برند جاروبرقی پاناسونیک Panasonic MC-CJ919

در این مدل جارو برقی در این شرکت در تولید جارو برقی مدل MC-CJ919 تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با نظرسنجی‌های متعدد در نهایت محصولی تولید کند که پاسخ‌گوی نیاز مشتری باشد. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این دستگاه موتور 2500 واتی آن است که در کمتر محصولی چنین موتور قدرتمندی دیده می‌شود. گنجایش مخزن این جارو برابر 6 لیتر است که در نوع خود بسیار خوب است. همچنین طول کابل برق آن 7 متر و شعاع کارکرد آن معادل 10 متر است است که به شما کمک می‌کند به راحتی اتاق‌هایی با اندازه متوسط را جارو کنید اما متاسفانه در آن از نشانگر پر بودن مخزن و کنترل روی دسته برای کسانی که به دنبال این امکانات هستند خبری نیست.

اطلاعاتی از جاروبرقی Panasonic MC-CJ919

مدل جاروبرقی MC-CJ919
شرکت سازنده Panasonic
قدرت موتور 2500 وات
قابلیت جذب مایعات خیر
طول کابل برق 7 متر
گنجایش مخزن جارو برقی 6 لیتر

جارو برقی پاناسونیک مدل MC-CJ911

 

سومین برند ما جاروبرقی پاناسونیک Panasonic MC-CJ915

 

در آخرین محصولی که می‌خواهیم بررسی کنیم جارو برقی مدل MC-CJ915 شرکت ژاپنی پاناسونیک است. این جارو برقی با وجود ظاهر جمع و جور خود 9.8 کیلوگرم وزن دارد که تقریبا سنگین حساب می‌شود با این وجود از ویژگی‌های مثبتی مانند صدای بسیار پایین معادل 63 دسی بل برخوردار است که مشابه بسیاری از محصولات پاناسونیک تقریبا بی صدا محسوب می‌شود

اطلاعاتی از جاروبرقی Panasonic MC-CJ915

مدل جاروبرقی MC-CJ915
شرکت سازنده Panasonic
قدرت موتور 2100 وات
قابلیت جذب مایعات خیر
میزان صدا 63 دسی بل
گنجایش مخزن جارو برقی 6 لیتر

جارو برقی پاناسونیک مدل MC-CG713

 

 از کجا جاروبرقی بخریم کلیک کنید

تشکر از شما عزیزان که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید. امیدواریم توانسته باشیم به شما در زمینه انتخاب جاروبرقی مناسب کمک کرده باشیم.