راهنمای خرید تلویزیون در سال ۹۸

به علت نواسانات بازار شاهد کاهش خرید مردم هستیم و به این سبب با کاهش خرید ، اطلاعات در مورد انواع تلویزیون کاهش یافته و حساسیت و دقت حین خرید بالا رفته است .

به همین علت تیم فروش اشکان کالا تصمیم به ارائه مطلبی شامل راهنمایی های لازم هنگام خرید تلویزیون ارائه کرده است .


برای دستیابی به بهترین کیفیت و لذت از تماشا ، میتونید از اینجا جدیدترین تلویزیون ها را مشاهده و با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.


فاکتور های لازم هنگام خرید تلویزیون که باید به آن ها دقت داشت :

سایز صفحه :

سایز تصویر باید متناسب با محیط قرارگیری تلویزیون باشد.

کیفیت تصویر :

میزان کیفیتی که مشتری از تلویزیون میخواهد.

طراحی و کیفیت ساخت :

کیفیت ساخت و زیبایی ظاهری دو فاکتور اصلی این بخش هستند که با توجه به جنس بدنه و پایه تلویزیون و زیبایی کلی طراحی آن در نظر گرفته می‌شوند.

ورودی :

 تعداد ورودی های دیجیتال وآنالوگ ، دسترسی و محل قرارگیری درگاه ها و وجود درگاه HDMI

همگی از اهمیت بالایی برخوردار میباشند.

وضوح تصویر یا Resolution :

منظور از وضوح تصویر تعداد پیکسل‌ های تشکیل‌ دهنده صفحه نمایش است. هر چه که تعداد پیکسل‌ها در یک اندازه مشخص از صفحه نمایش بیشتر باشد، میزان وضوح تصویر بیشتر ، در نتیجه تلویزیون از کیفیت تصویر بالاتری برخوردار خواهد بود.

تکنولوژی ساخت :

تکنولوژی LCD , LED , QLED , OLED . میزان ضخامت صفحه نمایش در تلویزیون های OLED و QLED در حد قابل توجهی کاهش یافته و تلویزیون های ظریف و خوش ساختی می‌باشند.تلویزیون OLED دارای وزن پایین تر، مقاومت بالاتر در برابر گرما و ضربه و مصرف پایین تر انرژی به نسبت سایر نمایشگر ها هستند.

ارزش خرید نسبت به قیمت :

این فاکتور تمامی فاکتورهای بالایی را نسبت به قیمت محصول می‌سنجد و نشان‌دهنده کارایی کلی محصول در برابر قیمت آن است.راهنمای خرید تلویزیون در سال ۹۸

راهنمای خرید تلویزیون

 


خرید بصرفه و ارزان تلویزیون در اشکان کالا