راه تشخیص جاروبرقی اصلی بوش از تقلبی را بیاموزید
راه تشخیص جاروبرقی اصلی بوش از تقلبی را بیاموزید
راه تشخیص جاروبرقی اصلی بوش از تقلبی را بیاموزید
راه تشخیص جاروبرقی اصلی بوش از تقلبی را بیاموزید

راه تشخیص جاروبرقی اصلی بوش از تقلبی را بیاموزید

امروزه اکثر مردم به دنبال خرید وسایل برقی اصلی هستند. جاروبرقی بوش از لوازم برقی پرفروشی است که در سرتاسر جهان طرفداران و خریداران خاص خودش را دارد. جاروبرقی اصلی بوش علاوه بر گران قیمت بودن، مکش پر قدرت و قوی، تولید سر و صدای کم، و کیفیت بالا را نسبت به سایر برند­های موجود دارا است. از این رو، برخی از شرکت­ها به منظور تولید و فروش بیشتر از روی برند پر فروش بوش کپی کرده­؛ و این جاروبرقی تقلبی بوش را به عنوان کالای اصلی به فروش می­رسانند. با ما همراه باشید تا راه تشخیص جاروبرقی اصلی بوش از تقبلی را بیاموزید.

 

چگونه جاروبرقی اصلی بوش از تقلبی را تشخیص دهیم؟

  • در گوگل جستجو کنید

اگر قصد خرید جاروبرقی اصلی بوش را دارید؛ به هنگام مراجعه به فروشگاه نام، مدل، و عکس کالای مورد پسند را از فروشنده درخواست کنید. سپس، به سایت معتبر bosch-home.com مراجعه کرده؛ و نام و مدل جاروبرقی را جستجو کنید. اگر مدلی که در نتایج جستجو بالا آمده با مدل موجود در فروشگاه مطابقت دارد؛ جاروبرقی انتخابی شما اصلی و در غیر این صورت تقلبی است. از این راه می­توانید محصولات اصلی و تقلبی را از نمونه­ های تقلبی به راحتی تشخیص دهید.

 

  • نوع فونت برند بوش روی محصول

روش دیگر برای تشخیص جاروبرقی اصلی بوش از تقلبی، نوع فونت برند بوش روی خود محصول است. مدل­های اصلی جاروبرقی بوش دارای فونت دقیق برند بوش بوده که جنس آن از فلز است. از این رو، کپی نوع فونت اصلی با همان جنس و ظرافت کاری غیر ممکن است. برخی از مدل­های چینی بوش با توجه به فونت چاپی و بی کیفیت قابل تشخیص هستند.

 

  • کارتن محصول

شکل کارتن جاروبرقی یکی از روش­های تشخیص جاروبرقی اصلی بوش از تقلبی است. کارتن جاروبرقی اصلی بوش شامل تمام ویژگی­ها و جزئیات محصول است که بر رو آن چاپ شده­اند. با یک جستجوی ساده در سایت معتر بوش  bosch-home.com می­توانید شکل، رنگ، و نوشته­های چاپی روی کارتن را پیدا کنید. اگر جاروبرقی انتخابی شما بدون کارتن بوده و یا جزئیات کارتن آن با نتایج جستجو مغایرت دارد؛ بدون شک تقلبی است. از این رو، هنگام خرید بهانه­های فروشنده از جمله مفقود شدن کارتن جاروبرقی را به هیچ وجه نپذیرید.

 

  • ضمانت نامه کتبی

شرکت معتبر و پرآوازه بوش در ایران دارای نمایندگی­های رسمی بسیاری است. این شرکت­ها کالای اصلی بوش را به طور مستقیم، بدون واسطه و همراه با قیمت مناسب وارد کرده و به مشتریان عرضه می­کنند. اگر قصد خرید جاروبرقی اصلی بوش را دارید؛ به نمایندگی­های معتبر مراجعه کرده و محصول اصلی را همراه با ضمانت نامه کتبی خریداری کنید. محصولات اصلی به همراه گارانتی؛ دارای خدمات پس از فروش نیز هستند که در صورت بروز هرگونه مشکل فنی می­توانید به صورت رایگان از آن بهره ببرید.

 

سخن آخر

 

با راه­های تشخیص جاروبرقی اصلی بوش از تقلبی آشنا شدید. با توجه به راهکار­های ساده ارائه شده نمونه اصلی جاروبرقی را تشخیص داده و پولی برای نمونه تقلبی آن پرداخت نمی­کنید. از این رو، راه را برای فروشنده­های متقلب دشوار خواهید کرد.

 

 

نمونه هایی از جاروبرقی های تقلبی بوش 

 

 

جاروبرقی بوش تقلبی

جاروبرقی بوش تقلبی

 

جاروبرقی بوش فیک
جاروبرقی بوش فیک

 

بوش فیک
بوش فیک

 

جاروبرقی های بوش سطلی تقلبی
جاروبرقی های بوش سطلی تقلبی