رونمایی سونی از اولین سری تلویزیون های پلی استیشن 5

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

سونی از تلویزیون های پلی استیشن 5 رونمایی کرد. کنسول نسل بعدی سونی در راه است و این کمپانی می‌خواهد که خریداران این کنسول بتوانند از تمام پتانسیل آن بهره لازم را ببرند.
سونی برای کنسول پلی استیشن 5 خود که در راه ورود به بازار است ،فراتر از گذشته اقدام کرده است تا خریداران کنسول پلی استیشن 5 بتوانند از تمام پتانسیل آن بهره ببرند.
این کمپانی ژاپنی ، تلویزیون های مخصوص پلی استیشن 5 را ارائه کرده که برای خلق بالاترین کیفیت تصویر در بازی‌ ها تهیه شده‌اند. این سری از تلویزیون‌های سونی تا این لحظه در دو مدل معارفه گشته است .
مدل های معرفی شده توسط سونی عبارتند از :
X900H 4K HDR Full Array LED
Z8H 8K HDR Full Array LED
همان گونه که از نام X900H 4K HDR نمایان است، این تلویزیون دارای رزولوشن 4K است که امروزه متادول ترین وضوح میان تلویزیون‌های رده بالا محسوب می‌شود. همینطوراین مدل از رفرش‌ریت 120 هرتز (از طریق یک بروزرسانی فریمور Bravia که در آینده منتشر می شود) پشتیبانی خواهد نمود.

 تلویزیون های پلی استیشن 5

سونی اعلام نموده ، X900H دارای زمان تاخیر ورودی بسیار پائین 7.2 میلی ثانیه است . این زمان تاخیر توسط سونی در رزولوشن 4K و سرعت 120 فریم بر ثانیه در بازی بر اساس شرایط تستی آزمایشگاهی ثبت گردیده و این امکان وجود دارد در استفاده واقعی و در شرایط خاصی کمی متفاوت باشد و این تفاوت بسته به محیط و نوع استفاده است.
قیمت پایه این تلویزیون برای نسخه 55 اینچی 999 دلار و برای نسخه 85 اینچی 2799 دلار است. اما از آنجایی که کنسول پلی استیشن 5 قادر به پشتیبانی از وضوح 8K است، طبیعی است سونی تلویزیونی را با این وضوح نیز آماده کرده باشد. Z8H 8K HDR با رزولوشن 8K قیمت بسیار بالای 5999 دلار برای نسخه 75 اینچی و 8999 دلار برای مدل 85 اینچی را یدک می‌کشد. رفرش‌ریت 120 هرتز در این مدل به رزولوشن 4K محدود شده است.
هنوز سونی هیچ آماری در رابطه با این که چه تعداد از بازی‌های PS5 بر روی رزولوشن 8K ارائه خواهند شد نداده است  اما چیزی که مشخص است وعده این اتفاق می باشد . هر دو مدل تلویزیون جدید سونی از قابلیت Bravia Game Mode برخوردار بوده، که به صورت اتوماتیک پائین‌ترین زمان تاخیر را در زمان اجرای بازی‌های کنسول نسل بعدی سونی تنظیم خواهد کرد. همینطور شما قادر خواهید بود با کنترلر DualSense 5 پلی استیشن 5 ، کنسول و تلویزیون را در یک زمان روشن کنید. بسیاری از ویژگی‌های مختص پلی استیشن 5 در این تلویزیون‌ها با آپدیت فریمور که در آینده (پس از عرضه PS5 در فصل تعطیلات آینده) به آنها اضافه خواهند شد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]