معرفی گوشی هوشمند هواوی p40 pro

۳سلام با شما هستیم از دنیای فناوری هواوی حدودا دو ماه دیگر گوشی p40 ، p40 pro در پاریس معرفی خواهد شد

اما ما در این مقاله شمارو با p40 pro و امکاناتش معرفی میکنیم.هواوی به نسبت رقبا علاوه بر اینکه ارزش کمتری پیدا کردند، قابلیت‌های کمتری هم دارند. این موضوع در مورد P40 و P40 پرو نیز صادق است. برای مثال زمانی که هواوی میت 30 پرو وارد بازار شد هیچکدام از برنامه‌های گوگل را نداشت و بسیاری از منتقدین نتوانستند به طور کامل آن را نقد کنند.

 

در ادامه به بررسی گوشی هواوی P40 Pro

 

طراحی ظاهری بدنه

هواوی از نمایشگر افق (Horizon Display) خود استفاده خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که حاشیه نمایشگردر گوشی هواوی پی 40 پرو کمی بالاتر باشد تا در برابر ضربات از گوشی بهتر محافظت شود. علاوه بر این گفته می‌شود هواوی این گوشی را در یک نسخه سرامیکی نیز عرضه می‌کند.

 

نمایشگر هواوی پی ۴۰ پرو

هواوی پی ۴۰ پرو با نمایشگر +Quad HD به اندازه 6.5 یا 6.7 اینچ مجهز شده باشد. اندازه دقیق صفحه نمایش مشخص نیست. ولی با احتمال میشه گفت نوع نمایشگر افق و خمیده خواهد بود.

دوربین هواوی پی ۴۰ پرو

خب باید گفت پی 30 پرو و پی 30 هنوز هم در بحث دوربین حرف اول را می‌زنند و به همین دلیل هم دوربین هواوی P40 پرو باید بی‌عیب و نقص باشد. تا به امروز فقط چند شایعه ریز و درشت از دوربین هواوی P40 منتشر شده است. براساس این شایعات دوربین این گوشی از سنسور جدید IMX686 سونیاستفاده می‌کند که سنسوری 64 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین تله‌فوتو با زوم 10 برابر است. البته در مورد زوم 10 برابر تله‌فوتو زیاد نمی‌توانیم با قطعیت صحبت کنیم؛ برخی می‌گویند دوربین تله‌فوتو 16 مگاپیکسلی است و برخی دیگر می‌گویند 8 مگاپیکسلی است.

اگر بخواهیم تصاویر افشا شده را ملاک قرار دهیم، پی 40 پرو با 5 دوربین عرضه می‌شود ولی در حال حاضر مشخص نیست مدل عادی و مدل پرو با چه دوربین‌هایی وارد بازار می‌شوند.

مشخصات سخت افزاری هواوی پی ۴۰ پرو

مهم ترین بخش برای کاربران در خرید گوشی هستند سخت افزاری گوشی هست جدیدترین پردازنده کایرین یعنی کایرین 990 که قبلا آن را در میت 30 دیده بودیم تولید خواهند شد. انتظار می‌رود گوشی‌ها در دو نسخه 4G و 5G عرضه شوند. مورد بعدی در بحث مشخصات هواوی P40 شارژ باتری است. براساس گزارشات، هواوی در پی 40 پرو از شارژ فوق سریع سیمی استفاده می‌کند.

حالا شایعه شده که این کمپانی در حال کار بر روی یک سیستم شارژ 50 واتی است. علاوه بر این انتظار می‌رود شارژ وایرلس معکوس را در پی 40 پرو داشته باشیم. هردو گوشی به احتمال زیاد با باتری 5500 میلی‌آمپری وارد بازار خواهند شد.

همچنین این محصول را مشاهده کنید: مایکروویو ۴۲ لیتری مدل MH8265DIS ال جی

جدیدترین رندر هواوی P40 و P40 پرو منتشر شد

طبق اعلام شرکت هواوی، ۵ روز دیگر یعنی در تاریخ ۲۶ مارس گوشی‌های خانواده هواوی P40 رسما معرفی می‌شوند. در همین رابطه یکی از افشاگران مشهور به نام Evan Blass رندرهای رسمی مربوط به هواوی P40 و P40 پرو را منتشر کرده است.

در این رندرها شاهد مدل‌های نقره‌ای و مشکی رنگ این دو گوشی هستیم که نمایشگر خمیده هواوی P40 پرو که این بار از هر چهار جهت خمیده شده، توجه زیادی را جلب می‌کند. همچنین در مقایسه با مدل معمولی یک دوربین بیشتر در پنل پشتی آن دیده می‌شود.

بروزرسانی : 99-1-2