بخار خارج شده از اتو
اتو بخار های برتر سال 1400

اتو بخار و تفاوت با اتوی خشک

یک اتو خشک دارای یک صفحه است که گرم می شود. می توانید آن را بر روی لباس فشار دهید تا لباس های تمیز و صاف به دست آورید. در حالی که یک اتو بخار سوراخهای بخار و خروجی دارد که بخار داغ را منتشر می کند تا سریعتر و راحت تر چین و چروک های چغر از بین بروند . اما برای هر نوع پارچه ای کار نمی کند.

اتو بخار بخرم یا اتو خشک؟

در میان گزینه های مختلف مانند اتوهای لحافی یا اتو بخار شارژی یا اتو های خشک یا بخارپوش های لباس ، بیشتر افراد سوال می کنند که اتوی مورد نظر کدام یک است. همه اینها به نوع استفاده شما بستگی دارد. اگر هر روز فقط به دنبال اتو کردن چند لباس هستید ، می توانید بهترین اتوی خشک را انتخاب کنید. با این حال ، اگر می خواهید در هنگام استفاده از اتو صرفه جویی کنید ، قطعاً باید سراغ یک اتوی بخار بروید. با کمک این نوع اتو ، اتو کردن دسته ای بزرگ از لباس در مدت زمان کوتاه تری برای شما آسان تر خواهد شد.

اگر مرتبا اتو می کنید اتو بخار برای شما بسیار مفید خواهد بود.با این نوع اتو هر پارچه ای براحتی اتو می شود . علاوه بر این ، با کمک تنظیمات سفارشی ، قادر خواهید بود اتوکشی هر نوع پارچه را نیز به راحتی انجام دهید.

به طور معمول ، هنگامی که به دنبال اتوی بخار هستید ، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. شما می توانید با چیزی مانند اتوهای بخار اشکان کالا همراه باشید که این اطمینان را می دهد که به راحتی قادر به استفاده از اتوبخار همه کاره هستید. همچنین از ویژگی های ایمنی و همچنین ویژگی های بخار میکرو تشکیل شده است. این اطمینان می دهد که شما به راحتی قادر به اتو کردن لباس های مختلف هستید. در بیشتر موارد این روزها ، اتوهای بخار به دلیل قابلیت کاربردی بودن ، بهترین راه حل برای شما هستند. پس بهتره که اتو های بخار رو  بخرید.

اتو بخار های برتر سال ۱۴۰۰

اتوهای بخار زیاد مناسبی وجود داره اما کمتر اونا به ایران رسیدن اما ما در اشکان کالا از نمونه های بسیار مناسبی رو داریم که میتونین اینجا ببینیدشون ⬇⬇⬇

برند های برتر

تفال:  

بسیار مناسب برای اتوکشی سریع ، اتوهای بخار دارای یک مخزن آب داخلی هستند. به سراغ اتو سیم کشی سنتی بروید یا با یک مدل بی سیم احساس آزادی کنید. هنگام انتخاب بهترین اتوهای بخار برای نیازهای خود ، همیشه تعمیر و نگهداری را در نظر بگیرید. آب سخت به معنای  یک مشکل واقعی در ایران است ، بنابراین خوب است بدانید که همه اتوهای بخار تفال دارای یک محلول مقیاس هستند. حتی برخی از آنها از Scale Collector اختراع شده ما استفاده می کنند که 10 برابر قدرت  بیشتر برای از بین بردن چین و چروک دارند.

ویژگی های برتر برند تفال: 
💥 سرعت بالا
💥 قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی بی سیم
💥 مخزن آب داخلی
💥 تعمیر و نگهداری آسان
💥 مقاومت در برابر آب سخت ( آب با مواد محلول بالا)
💥 تکنولوژی Scale Collector 
Tefal_logo

رهبر شناخته شده در اتو بخار ، مولد بخار و بخارشوی لباس

ما به عنوان برترین مارک جهان در اتو کشیدن و لباس های بخار پوشاک ، بهترین موارد شما را در جستجوی احساسات و احساسات می دانیم. و ما می دانیم که وقت شما ارزشمند است. بنابراین ما اتوهای بخار نوآورانه ، اتو های مولد بخار و بخارهای لباس تولید می کنیم تا لباس های شما را به سریع ترین و کارآمدترین روش ممکن بی عیب و نقص نشان دهیم.

ویژگی های اتوی فیلیپس:

💥 اتو بخار فیلیپس ارزان است
💥 برندی جهانی است
💥 گستردگی بالایی در محصولات دارد

💥 از فناوری های پیشرفته ای استفاده می کند

philips-logo