5 نکته ی فوق العاده مهم یرای راهنمای خرید کولر گازی
5 نکته ی فوق العاده مهم برای راهنمای خرید کولر گازی

بهترین کولر گازی برای خرید چیست؟؛ اگر قصد خرید کولر گازی را داشته باشید در میان انبوهی از برند های مختلف لوازم خانگی و کولر گازی سردرگم میشوید که کدام یک کولر گازی برای شما بهتر است و یا کدام کولر گازی بصرفه تر و قیمت مناسب تری دارد و نیاز به راهنمای کامل خرید کولر گازی داشته باشید تا خرید موفقی را تجربه کنید .

در ابتدای این پست نکته ای را بیان کنیم که اگر می خواهید از ارزان و مناسب ترین بخش جنوب کشور کولر گازی خریداری کنید می توانید وارد صفحه ی مخصوص کولر گازی فروشگاه اشکان کالا شوید ( از طریق این لینک : خرید کولر گازی (بروی خرید کولر گازی کلیک یا لمس کنید ) ) و در آنجا کولر گازی مناسب خود را انتخاب نمایید و سفارش خود را ثبت کنید .

  • خرید موفق و با اطمینان به همراه پشتیبانی مجرب و مطمئن:
  • شماره موبایل : 09367797134
  • تلفن دفتر : 06152572073

5 نکته برای راهنمای خرید کولر گازی

بسیار خب ، در این مقاله 5 نکته ی فوق العاده مهم برای راهنمای خرید کولر گازی را باهمدیگر بررسی میکنیم ، با فروشگاه لوازم خانگی اشکان کالا همراه باشید :).

  • برچسب انرژی کولر گازی بسیار مهم میباشد

"<yoastmark

بهترین کولر گازی برای خرید چیست؟ برچسب انرژی، نمایشگر میزان بازدهی و میزان برق مصرفی این دستگاه است که شامل 7 طیف رنگی حروف لاتین از A تا G می باشد.

حرف A به معنای بالاترین بازدهی و کارآمدی دستگاه است، که به رنگ سبز تیره درنظر گرفته شده و حرف G نشانگر بازدهی و کارآمدی پایین می باشد که به رنگ قرمز تیره می باشد و مصرف زیاد برق را در پی خواهد داشت.

حروف موجود روی گرید انرژی نمایانگر این است که مصرف انرژی دستگاه در چه مقیاسی رتبه بندی گردیده است.

بهترین کولر گازی برای خرید چیست؟

  • کمپرسور کولر گازی

کمپرسور بخش مهمی از کولر گازی میباشد که در مقاله ای دیگر کامل در این مورد بحث کردیم و به ان پرداختیم میتوانید به این لینک مراجعه کنید

و مطالب کنید: انواع کمپرسور در کولر گازی

در ساخت و تولید کولرگازی از سه نوع کمپرسور پیستونی ، اسکرول و روتاری استفاده می شود ، کمپرسور ها با استفاده از فشرده کردن و کاهش حجم گاز یا مایع مبرد ، باعث افزایش فشار آن خواهند شد.کمپرسور اصلی ترین قطعه کولرگازی می باشد و هوای خنک تولید می کند

  • قدرت پرتاب باد

پرتاب باد کولر گازی از عوامل مهم انتخاب یک کولر مناسب است و واضح است که پرتاب باد بیشتر به معنی بهتر بودن کولر گازی است. سعی کنید کولری انتخاب کنید که حداقل پرتاب باد ۱۰ متر داشته باشد. برخی از مدل‌های جدید فناوری‌هایی را به کار برده اند که باد را تنها در جهتی که کاربر نشسته ‌است، هدایت می‌کنند و هنگامی که کسی درون اتاق نباشد، قدرت را به حداقل می‌رسانند تا برق کمتری مصرف شود.کولر گازی های گری ، ال جی و شارپ باد کولر را در 4 جهت پرتاب می کنند.

  • نوع گاز مبرد

راهنمای خرید کولر گازی ؛ کمپرسور کولر گازی های جدید اینورتر دارای گاز مبرد R410 هستند که غیر سمی بوده و برای محیط زیست مفید می باشد. بهترین گزینه برای کولر های کم مصرف است و گاز مبرد R22 که بیرنگ بوده و در آن از کربن ، هیدروژن ، کلر و فلوئور استفاده شده و غیر قابل اشتعال و انفجار میباشد .پس سعی کنید کولر گازیهایی را انتخاب کنید که از گاز مبرد R410 بهره می برند که با محیط زیست هم سازگارتر می باشد.

  • واحد اندازه گیری BTU

واحد حرارتی بریتانیا (BTU) واحد سنجش بین المللی انرژی است. یک BTU میزان حرارتی است که باعث می شود دمای یک پوند آب (معادل ۰.۴۵۳ کیلوگرم) به میزان یک درجه فارنهایت افزایش یابد. در صنعت گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع، یک BTU برابر با میزان حرارتی است که یک دستگاه کولر می تواند از یک اتاق در مدت زمان یک ساعت کاهش دهد. یک BTU در ساعت برابر با۰۲۹۳ وات است.

مطالب مرتبط جذاب:

بهترین کولر گازی برای خوزستان و مناطق گرمسیر ۲۰۲۰

قبل از خرید کولر گازی حتما مساحت محیط موردنظر خود را محاسبه کنید و با آگاهی کامل ظرفیت کولر خود را انتخاب نمایید.

همچنین یک کولر گازی پیشنهادی اشکان کالا را به شما معرفی میکنیم:

کولر گازی ۱۲۰۰۰ سوپرجنرال مدل SGST1206

اطلاعات کامل این کولر گازی را این زیر میگذاریم و برای مشاهده محصول روی این لینک کلیک یا لمس کنید : خرید کولر گازی 12000 سوپر جنرال

برند
مشخصات کلی.نوع کولر اسپلیت
مشخصات کلی.اینورتر no
مشخصات کلی.نوع گاز R22
مشخصات کلی.عملکرد سرمایشی
امکانات.ریموت کنترل yes
مشخصات فنی.ظرفیت سرمایش BTU/hr12000
مشخصات فنی.فیلتر yes
مشخصات فنی.نوع کمپرسور روتاری
مشخصات فنی.سایر پشتیبانی از حالت خواب و تایمر, دارای فیلتر آنتی باکتریال, مجهز به پره های ضد فرسایش, مجهز به تایمر 24 ساعته, ناحیه عملکرد T3
مشخصات فیزیکی.وزن 45 کیلوگرم