لوازم خانگی هوشمند
معرفی ماشین لباسشویی الجی مدل Smart ThinQ

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

لوازم خانگی هوشمند
لوازم خانگی هوشمند

ماشین لباسشویی ThinQ محصول هوشمند ال جی در زمینه لوازم خانگی در لیست تک رقمی بهترین ماشین لباسشویی های دنیا قرار دارد که مجهز به هوش مصنوعی پیشرفته می باشد.

ال جی ،پیشگام در لوازم خانگی هوشمند

ال جی الکترونیک(LG) از جدیدترین نوآوری خود در حوزه لوازم خانه پرده برداری کرد. این ماشین لباسشویی از هوش مصنوعی برای خلق شستشویی دقیق و با کیفیت استفاده می کند و نتایج حاصل شده از آن جواب کامل و قانع کننده ای برای حدس و گمان ها شد همانطور که این ماشین لباسشویی ال جی در نمایشگاه CES که در سال 2020 برگذار شد برنده ی جایزه ی بهترین نوآوری شود ، این لباسشویی ال جی به دلیل به کارگیری فناوری خاص ، نوع پارچه و لباس را تشخیص داده و به‌صورت خودکار برنامه شستشویی متناسب با آن لباس انتخاب می‌کند.

ال‌جی جزو اولین کمپانی هایی بود که در مسیر طراحی و تولید لوازم خانگی هوشمند مرتبط با شستشو، قدم گذاشت. سیستم شست‌وشویTwin Wash تقریبا مشابه با همان سیستمشست‌و‌شوی دوقلو است؛ با این تفاوت که فناوری هوش مصنوعی نیز در آن دخالت دارد ، ال‌جی که اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، محصولی انقلابی دراین‌ حوزه به شمار می رود و هم اکنون نیز در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف در حال فروش است. این ماشین لباس‌شویی LG شامل یه محفظه‌ی شست‌و‌شوی اصلی در جلو و یک محفظه‌ی کوچک‌تر در زیر آن است. کاربرد محفظه‌ی اصلی، شستن لباس‌ها و موارد بزرگ و ضخیم مثل ملحفه و حوله است و از محفظه‌ی زیرین معمولا برای شست‌و‌شوی لباس‌های کوچک‌تر و ظریف‌تر ‌استفاده می‌شود. مزیت تفکیک لباس‌ها در سیستم شست‌و‌شوی دوقلوی ال‌جی، این است که به‌صورت هم‌زمان می‌توان برای هر محفظه، تنظیمات و سیکل شستشوی مناسب با آن را انتخاب کرد. هرچند این سیستم انجام شست‌وشوی لباس را بسیار آسان‌تر می‌کرد اما انتخاب تنظیمات و برنامه شستشو، به‌صورت دستی انجام می‌شد.

ماشین لباسشویی جدید ال جی نه تنها میزان و وزن هر بار لباسشویی را تشخیص می دهد بلکه همانطور که گفته شد از هوش مصنوعی و سنسورهای پیشرفته نیز برای شناسایی انواع پارچه در هر شستشو استفاده می کند. شستشوکننده با استفاده از فناوری یادگیری عمیق ، اطلاعات بدست امده از 20 هزار نقطه و مقایسه ی آنها را برای تنظیم بهینه شستشو به کار می برد ، که نتایج آن عمر پوشاک را بیش از 20 درصد افزایش می دهد.

شستشوی هوشمند ال جی می تواند تفاوت یک تی شرت و شلوار مخلوط (متفاوت از تختخواب ، ظرافت و سایر ترکیبات پارچه ای) را کشف کند و چرخه شستشو را برنامه ریزی کند تا از حرکات ، دما و زمانهای سفارشی برای شستشوی مطلوب استفاده کند. ویژگی جدید کاربر پسند ezDispense ال جی حدس می زند با استفاده از مقدار دقیق پارچه اندازه ی لازم مواد شوینده را حدس می زند و در هنگام شستشو به میزان نیاز از آن استفاده می کند که باعث بدست آمدن نتایج بهینه می شود . ویژگی جدید Smart Pairing در ماشین های لباسشویی ال جی به طور خودکار تنظیمات بهینه خشک کن را در هر بار به طور مستقیم به خشک کن سازگار ال جی ارسال می کند تا بهترین نتیجه را داشته باشد. در صورت کم بودن مواد شوینده و پاک کننده رخت شویی ، ماشین لباسشویی هوشمند ال جی از طریق برنامه ی موبایل ThinQ می تواند با آمازون الکسا ارتباط برقرار کرده و اعلان هایی را ارائه دهد ، مشتریان می توانند از قبل برنامه را برای این کار تنظیم کرده و مواد شوینده و نرم کننده را انتخاب کنند تا با مواجه شدن با کمبود به صورت اتوماتیک سفارش داده شوند و درب منزل آنها را تحویل بگیرند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_wp_tagcloud taxonomy=”product_tag”][/vc_column][/vc_row]