بهترین برند مایکروویو در بازار چیست؟ 2020

بهترین برند مایکروویو در بازار چیست؟

اگر قصد خرید مایکروویو را دارید و میخواهید بدانید بهترین برند مایکروویو در بازار چیست؟ پس در این پست با اشکان کالا همراه باشید که قصد داریم بهترین برند مایکروویو 2020 را به شما معرفی کنیم 🙂 .

اولین برند ال جی !

ال جی الکترونیکس، (به انگلیسی: LG Electronics)

ال جی یک شرکت الکترونیکی کره‌ای است که به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می‌شود.

این برند دوست داشتنی با شعار زندگی خوب است ! نیاز به معرفی خاصی ندارد و همیشه حرفی برای گفتن دارد و اکثر موارد حرف اول را میزند.

درباره ی LG ، باید بگیم که فلسفه ال ‌جی حول مردم، صمیمیت و پایبندی به اصول اولیه می‌چرخد. دلیل آن درک مشتریان ما و ارائه راهکارهای بهینه و تجربه‌های جدید از طریق نوآوری ‌های مستمر است تا بدین‌وسیله به مشتریانمان کمک کنیم از زندگی بهتری برخوردار شوند.

مایکروویو ۴۲ لیتر مدل MH8265DIS ال جی
مایکروویو ۴۲ لیتر مدل MH8265DIS ال جی

قابلیت نئوشف مایکروویو های ال جی

مایکروویو نئوشف ال‌ جی با بکارگیری تکنولوژی برتر، آشپزی را برای شما آسان نموده. با انواع مایکروفر Neochef LG می‌توانید غذای مورد علاقه خود را در یک چشم برهم زدن تهیه کنید.
مایکرویو ال جی مجهز به سنسور پخت خودکار میباشد ، سنسور بخار ناشی از غذای پخت و پز را تشخیص می دهد و به طور خودکار زمان پخت و پز را تنظیم می کند

قابلیت اینورتر (inverter) مایکروویو

تکنولوژی هوشمند اینورتر دمای مایکروویو را متناسب با غذاهای و ظروف مختلف تنظیم می کند و این کار را به صورت هوشمند انجام می دهد.

و از دردسر های پخت کم میکند

اگر شما قصد خرید این مایکروویو با کیفیت و قیمت مناسب را دارید پیشنهاد میکنم به لینک زیر از فروشگاه اشکان کالا مراجعه کنید:

(این دو مایکروویو قابلیت های ذکر شده بالا را دارا است)

مایکروویو ۴۲ لیتر مدل MH8265CIS ال جی

مایکروویو ۴۲ لیتر مدل MH8265DIS ال جی

دو مدل متفاوت از ال جی : CIS و DIS

ویدئوی معرفی LG

پیشنهاد برای مطالعه :

مطالب پیشنهادی برای مطالعه: ادامه همکاری برند ال جی در ایران

دومین برند سامسونگ !

بهترین برند مایکروویو در بازار چیست؟ بی شک میتواند برند سامسونگ باشد ، یکی از بزرگترین برند های چند منظوره در کره جنوبی است که در دنیا هم به خوبی شناخته شده است.

سامسونگ برندی است که کیفیت را فدای قیمت تمام شده پایین نمی کند. اگر به دنبال خرید لوازم خانگی با طول عمر بالا هستید

Samsung پیشنهادی است که نمی توانید به آن نه بگویید!

این برند قدرتمند با موفقیت خود در بخش الکترونیک به عنوان پیشگامی در صنعت فناوری شناخته شده و اکنون در بین 10 برند برتر جهانی رتبه بندی شده است

تکنولوژی HOTBLAST
تکنولوژی HOTBLAST

تکنولوژی HOTBLAST ، کاهش زمان پخت و پز

تکنولوژی HOTBLAST روشی نوین در پخت و پز است که مدت زمان پخت و پز را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد. هوای داغ از طریق حفره های متعدد بصورت مستقیم و قدرتمند بر روی غذا دمیده می شود، به طوری که غذا کاملا یکنواخت پخته شده و در عین حال که بیرون آن ترد و برشته است، داخل آن مغز پخت شود.

گریل کامل و یکدست مایکروویو Samsung

بر خلاف گریل‌های معمول، «گریل گسترده» امکان پخت یکنواخت‌تر غذا را فراهم می کند. زیرا سطح پوشش‌غذا تا 99% افزایش یافته است*. با توزیع یکنواخت گرما به همه قسمت های غذا، می‌توانید همیشه از غذای کاملاً گریل شده و برشته لذت ببرید.فناوری SLIM FRY، سیستم گریل با گردش هوای گرم تلفیق شده است تا غذای شما هم از بیرون و هم از داخل تنها با لایه نازکی از روغن کاملا ترد شود.در این فناوری بدون استفاده از تابه لبریز از روغن و اجتباب از پخش روغن، می توان غذای سالمتری را تهیه نمود.

تهیه ماست خانگی هر زمان که اراده کنید

با عملکرد تخمیر

  1. کیک
  2. نان
  3.  پیتزا
  4.  ماست خانگی

هر زمانی که اراده کنید میتوانید تهیه کنید و لذت ببرید. در این عملکرد، از فناوری تخمیر برای تهیه خمیر یا ماست طبیعی استفاده شده است، بدون اینکه نیازی به لوازم و تجهیزات اضافی باشد.

کاهش مصرف در حالت استندبای

در حالت اکومُد، میزان مصرف برق به شدت کاهش می‌یابد، به طوری که کمترین مصرف برق را در حالت استندبای در صنعت دارد. در زمان‌های غیر از پخت و پز، میزان برق مصرفی برای حفظ قابلیت‌های اساسی به حداقل می‌رسد و هزینه شما را در پرداخت قبوض برق کاهش می‌دهد.

 

برند سوم پاناسونیک !

در حال حاضر استفاده از مایکروویو که ابزاری نوین و متنوع است؛ در بسیاری از منازل دیده می ­شود. با اینکه در گذشته این کالا جزء وسایل لوکس و حتی بدون استفاده تلقی می­ شد. اما امروزه زنان شاغل بسیاری وجود دارد که وقت زیادی برای سپری کردن در آشپزخانه را ندارند. این افراد ترجیح می ­دهند از وسایلی استفاده کنند که غذا را به سرعت آماده و گرم کند.

در مایکروویو ها، امواج و ارتعاش آب کار گرم کردن غذا را انجام می دهد. از طرفی این وسیله زمانی که مهمان زیاد باشد کارایی بیشتری پیدا می­کند و از استرس این زمان به شدت کم می ­نماید. پس در کل این محصول در هر منزلی بسیار ضروریست.

در ادامه با یکی از بهترین مایکروویو های موجود در بازار یعنی مایکروویو ۲۵ لیتری پاناسونیک مدل NN-ST34HM آشنا می شویم:

ظرفیت ۲۵ لیتری

Panasonic یکی از شرکت­ های معتبر و شناخته شده جهانیست؛ که نزدیک به یک قرن در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت گسترده­ای داشته است. مایکروویو ۲۵ لیتری پاناسونیک مدل NN-ST34HM، یکی از محصولات بسیار زیبا و پرتوان پاناسونیک است، که با توان بسیار بالا و بدنه ­ای محکم با زیبایی تمام طراحی شده و  از نوع اجاق مایکروویوی و وزنی در حدود ۱۳ کیلوگرم دارد و به راحتی قابلیت جابجایی داشته و با داشتن ظرفیت ۲۵ لیتری می­تواند؛ جوابگوی نیاز خانواده­ های پرجمعیت باشد. توان خروجی آن ۸۰۰ وات و ابعادی به اندازه ۴۸۵*۴۰۰*۲۸۷ میلی­متر دارد.

یخ زدایی سریع

مایکروویو ۲۵ لیتری پاناسونیک مدل NN-ST34HM به امکاناتی نظیر قفل کودک و یخ­زدایی جهت آماده کردن سریع غذاها و مواد منجمد مجهز است. اما امکان کانوکشن، گریل کردن، جوجه گردان و پخت ترکیبی را ندارد. به خاطر نداشتن امکان گریل و کانوکشن غذای سرخ شده و تهیه غذا با گرمای یکنواخت را نخواهیم داشت.

طراحی شیک و منحصر به فرد

این محصول زیبا و شیک در دو رنگ نقره­ای و مشکی و با درب شیشه ­ای دودی رنگ، به بازار عرضه می­ گردد و با هر چیدمان و سلیقه ­ای هم­خوانی دارد و به آشپزخانه و منزل جلوه خاصی می­ بخشد. صفجه نمایش آن بسیار زیبا و لمسی بوده و بر روی آن دکمه­ ای نظیر تنظیم زمان قرار گرفته است.

قابلیت Quick 30

داشتن امکان Quick 30 به افراد این اجازه را می ­دهد تا در زمان کوتاهی بدون نیاز به تنظیم زمان، غذا مورد نظر خود را آماده و گرم کنند. زمان بر روی ۳۰ ثانیه تنظیم شده و با هر بار فشار این دکمه ۳۰ ثانیه افزوده می شود تا نتیجه دلخواه حاصل گردد.

مایکروویو ۲۵ لیتری پاناسونیک مدل NN-ST34HM دارای نه برنامه پخت ­و پز بوده که عبارتند از:

  • گرمایش مجدد خودکار
  • سبزیجات
  • سبزیجات یخ زده
  • سیب­زمینی
  • پاستای تازه
  • پاستای خشک
  • کاسرول برنج
  • ماهی
  • جوجه

لینک محصول مایکروویو پاناسونیک:

مایکروویو ۲۵ لیتری پاناسونیک مدل NN-ST34HM

امیدوارم این پست براتون مفید و کاربردی بوده باشه ، اگر نظری تجربه ای از خرید این برند ها و محصولات دارید باما در بخش نظرات درمیان بگذارید.